Kanapka klubowa

Kanapka klubowa
Dziś kuchnia zaserwuje danie (prawie) na zimno– a mimo to wszyscy będą najedzeni!

Niezbędne składniki (4 porcje)

Chleb tostowy: 8 kromek
Olej słonecznikowy: 1 łyżka
Simply V roślinnej pasty kanapkowej na bazie migdałów o smaku paprykowym: 1 łyżeczka
Simply V roślinne plastry na bazie migdałów o smaku łagodnym: 8 plastrów
Mocno usmażone tofu przygotowane z tłuszczem i solą 160 g
Sałata rzymska: 1 sztuka
Awokado: 1 sztuka
Pomidor: 2 sztuki
Cebula: 1 sztuka
Cytryna: 1 sztuka
Oliwa z oliwek 3 łyżki
Sól: 1 szczypta
Pieprz: 1 szczypta
Alergeny: orzechy, gluten, soja.

Przygotowanie

01.
Pokrój tofu na plasterki o grubości około 0,5 cm. Na głębokiej patelni rozgrzej olej o wysokości około 1 cm. Smaż tofu przez około 3 minuty, aż będzie chrupiące. Wyjmij i osusz na papierze kuchennym. Krótko opiecz tosty na rozgrzanej patelni.
02.
Umyj i pokrój pomidory. Umyj sałatę rzymską i odwiruj do sucha. Obierz cebulę i pokrój w drobne krążki. Awokado obierz i pokrój w plastry, a następnie skrop sokiem z cytryny.
03.
4 tosty posmaruj pastą Simply V o smaku paprykowym, a następnie obłóż je sałatą.
04.
Następnie na tosty nałóż tofu, po 2 pasty Simply V o smaku łagodnym, awokado, cebulę i pomidory. Dopraw solą i pieprzem, skrop odrobiną oliwy z oliwek i soku z cytryny, a na koniec posmaruj pozostałe 4 tosty odrobiną pasty Simply V o smaku paprykowym i ułóż na wierzchu.
05.
Przed podaniem przekrój na pół i przymocuj wykałaczkami.
Przed podaniem przekrój na pół i przymocuj wykałaczkami.
Kanapki świetnie komponują się z chipsami ziemniaczanymi, które można podać jako dodatek.

Wartości odżywcze na porcję

Kalorie: 548 kcal
Wartość energetyczna: 2290 kJ
Węglowodany: 38 g
Tłuszcz: 29 g
Białko: 14 g